Agencja Reklamowa BRAINCRAFTPOZYCJONOWANIEstron i sklepów internetowych

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie w Internecie to specjalistyczne działania podejmowane w celu osiągnięcia przez stronę internetową jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. W Polsce dominującą wyszukiwarką jest Google więc można powiedzieć, że pozycjonowanie polega na osiągnięciu przez stronę najwyższej pozycji po wpisaniu konkretnej frazy.

O co chodzi z wynikami wyszukiwania dla konkretnej frazy?

Wpisując w Google interesujące nas hasło, w wynikach wyszukiwania otrzymujemy listę stron internetowych, które zostały uznane przez wyszukiwarkę jako te strony, które najbardziej pasują do danego hasła. Załóżmy, że szukamy „Ortopedy w Zabrzu”. Wpisujemy hasło „Ortopeda Zabrze”. Po kliknięciu przycisku szukaj wyszukiwarka pokazuje 10 stron, które najbardziej pasują do naszego hasła. Pozycjonowanie to szereg zabiegów, które sprawiają, że nasza strona pnie się w górę w wynikach wyszukiwania.

Czy warto się pozycjonować?

Odpowiedź jest prosta! Oczywiście, że warto się pozycjonować. Wyobraź sobie, że Twoja strona zajmuje 37 pozycję w Google po wpisaniu głównej usługi, którą się zajmujesz. Czy kiedykolwiek szukałeś usługi na czwartej stronie Google? Największą liczbę odwiedzin mają strony z pierwszej dziesiątki Google (pierwsza strona wyszukiwań).

Jak szybko uzyskasz wyniki pozycjonowania?

Niestety na to pytanie nie można udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Na okres po jakim pozycjonowana strona osiągnie pierwsze efekty wpływ ma bardzo wiele zmiennych takich jak konkurencja, konkurencyjność, popularność frazy, historia strony, historia domeny, intensywność i czas od jakiego pozycjonuje się konkurencja itd..

Zyskaj nowych klientów dzięki
wysokiej pozycji w wyszukiwarce!​

Dlaczego warto się pozycjonować?

WIĘKSZY
ZYSK

Pieniądze zainwestowane w pozycjonowanie zazwyczaj zwracają się ze sporą nadwyżką. Większy ruch na stronie oznacza, że Twoja oferta dociera do większej ilości osób, czyli potencjalnych klientów. Wzrost liczby klientów oznacza dodatkowe zyski dla Twojej firmy.

WIĘKSZE
ZAUFANIE

Osoby wyszukujące firm w sieci ufają Google. Powszechnie panuje przekonanie, że strony znajdujące się najwyżej w wynikach wyszukiwania są najbardziej godne zaufania i to też dlatego klienci chętnie w nie klikają korzystając z ich oferty.

ROZWÓJ
FIRMY

Informacje zawarte na Twojej stronie trafiają do szerszego grona odbiorców. W internecie nie ma granic, więc teoretycznie Twoimi klientami mogą zostać osoby z całego świata. Jeżeli biznes prowadzony jest lokalnie, trafiają do Ciebie klienci jedynie mieszkający w regionie. Dobre pozycjonowanie otwiera granice Twojego działania.

Jak pracujemy?

  • Analiza Rynku

    To podstawowy krok przygotowujący stronę do procesu pozycjonowania. Dokonujemy sprawdzenia rynku, konkurencji, konkurencyjności oraz trendów jakimi kierują się użytkownicy internetu. Określamy grupę docelową do której ma trafić Twoja strona i oferta.

  • DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH

    Wybieramy takie słowa kluczowe, które skierują na Twój serwis osoby faktycznie nim zainteresowane. Poza doborem słów dobrze opisujących nasz serwis analizujemy również częstotliwość wyszukiwań danego słowa kluczowego przez użytkowników internetu.

  • optymalizacja i audyt strony

    Odpowiednia edycja kodu, treści strony oraz rozmiaru grafiki, której celem jest to by Twoja strona stała się jak najbardziej przyjazna dla użytkownika, przeglądarki internetowej oraz wyszukiwarki Google.

  • do dzieła

    Na tym etapie wykazujemy się naszą wiedzą, doświadczeniem oraz innymi umiejętnościami, dzięki którym Twoja strona z tygodnia na tydzień pnie się na wyżyny wyszukiwarki Google. Należy tutaj zaznaczyć, że pozycjonowanie jest długim procesem, którego pierwsze efekty nie są widoczne od razu po rozpoczęciu pracy.

  • Raportowanie

    Naszym klientom składamy comiesięczny raport z postępów w pozycjonowaniu strony internetowej. Dodatkowo przesyłamy inne informacje związane z ruchem na stronie z organicznego wyszukiwania

POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH

ILE KOSZTUJE POZYCJONOWANIE?

Aby wycenić usługę pozycjonowania Twojego serwisu najpierw przystępujemy do analizy branży oraz rynku. Po dogłębnej analizie dobieramy odpowiednie słowa kluczowe. Koszt pozycjonowania słów kluczowych w Google różni się w zależności od konkurencyjności i konkurencji wybranych fraz. Dlatego dla każdego klienta przygotowujemy indywidualny wycenę usługi. Oprócz konkurencji i konkurencyjności koszt pozycjonowania zależy od obszaru na jaki się mamy pozycjonować.

Pozycjonowanie. Co zyskujesz?

Twoja marka w świadomości konsumentów
Zapisz się pozytywnie w pamięci klientów. Twoja marka może być rozpoznawalna już dziś!

Zdobywaj leady, podpisuj więcej kontraktów!

Bądź widoczny. Nawiązuj nowe, biznesowe kontakty – rozwijaj biznes!

Buduj zaufanie wśród klientów!

Rozwijaj swój biznes, inwestuj w nowe rozwiązania, bądź otwarty na nowe marketingowe trendy. Zyskuj zaufanie odbiorców Twoich usług!

Masz pytania?
Zadzwoń lub napisz

Świadczymy również inne usługi. Sprawdź koniecznie!

Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w Polityce Prywatności